Inco-service

Levering incontinentiemateriaal goed geregeld

Bij onze apotheken kunt u gebruik maken van onze inconentie-materiaal-service. Dat is een hele mond vol, wij spreken daarom van het inco-project.

Wat houdt het precies in?

Als u meedraait in het inco-project, worden uw incontinentiematerialen elke 4 weken bij u thuis bezorgd. U spreekt met onze gespecialiseerde inco-assistentes af hoeveel van welk materiaal u elke maand nodig denkt te hebben. Levering van plaats op een dinsdag- of donderdagochtend, in overleg met u. Als alles is vastgelegd krijgt u een bezorgrooster van ons waarop u precies kunt zien wanneer de bezorger bij u langs komt.

Niet bij alle zorgverzekeraars kunnen wij het incontinentiemateriaal voor u declareren. Onze inco-assistentes kunnen u daarover informeren.

Regeling bij feestdagen

Ook feestdagen zoals Hemelvaartsdag zijn verwerkt in het bezorgrooster. U krijgt dan op een andere dag uw materialen geleverd. Dit staat in uw rooster vermeld.

Een keer overslaan?

Als u een keer wilt overslaan, of om andere redenen wilt afwijken van de maandelijkse levering, dan moet u ons minstens een week van te voren even bellen. Alles is bespreekbaar, ook als de materialen minder goed bevallen. Vanwege een verandering in uw persoonlijke omstandigheden kunnen natuurlijk wijzigingen plaatsvinden. Overleg met onze gespecialiseerde inco-assistentes zal altijd tot een goede oplossing leiden. Dat maakt het inco-project ook heel erg flexibel.

Wij staan altijd open voor opmerkingen of suggesties...

Vertel het ons!