Resultaten enquete HerHaalService(24 augustus 2015)

Onlangs hebben wij een enquête gehouden omtrent uw ervaringen met de HHS van uw apotheek. Maar liefst 122 enquêtes zijn door u ingevuld, waarvoor dank! Hiermee kunnen we deze service nog verder voor u aanpassen en verbeteren. In dit bulletin willen wij u op de hoogte brengen van de resultaten.

Over het algemeen bent u zeer tevreden over de geboden dienst van onze HHS. Er worden enkele opmerkingen geplaatst, zoals “de snelcode is top” (laat ook hiervoor uw e-mailadres vastleggen in uw dossier), “de afzender van de mailtjes is niet duidelijk” (direct aangepast), “mailtjes hebben steeds een ander onderwerp” (direct aangepast), “wisseling van doosjes is lastig en verwarrend” (kunnen wij helaas vaak niets aan doen), “controle van de huisarts komt net na het moment dat de nieuwe lading medicatie klaar staat, verandering is dan omslachtig” (bespreek dit in de apotheek, dan passen we eenmalig de periode aan), “graag lijst met medicatie toevoegen in de mail, zodat je weet wat er voor je klaarstaat” (kan helaas niet vanwege privacy-regelingen over de gewone mail).

Ook op vragen of het systeem goed loopt met betrekking tot de voorraad die u nog thuis heeft en de afhandeling van eventuele meldingen, antwoord u positief. Er werd nog wel een kritische noot geplaatst bij de vragenlijst zelf; deze was niet altijd door iedereen te openen. Vooral als het op een tablet werd gelezen. Dit is een punt wat we zeker meenemen als we een volgende keer zo’n enquête houden.

Wij willen u hartelijk danken voor deelname aan de enquête en horen altijd graag van u als er verbeterpunten zijn.

Nogmaals dank voor uw deelname, namens het team van apotheek Hasseler Es en Slangenbeek

index  |  << vorige ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52  ... volgende >>